Trwa ładowanie proszę czekać ...

Makeup Revolution x Kitulec – kolejna udana współpraca marki

25 lutego 2020 0

Makeup Revolution to marka znana na całym świecie, a na swoim koncie posiada szereg linii, które odpowiadają różnym preferencjom i oczekiwaniom klientów. Przykładowo - kolekcja Skincare obejmuje jedynie produkty pielęgnacyjne, seria Revolution PRO dedykowana jest dla profesjonalistów, najnowsza linia – Makeup Obsession stworzona została z myślą o osobach kreatywnych, lubiących zabawę z makijażem. Marka charakteryzuje się wyjątkową jakością kosmetyków, przy zachowaniu naprawdę atrakcyjnych cen. Dodatkowo, wyróżnia się na tle innych marek – rozmaitymi współpracami, czego owocem jest tworzenie przemyślanych kosmetyków i idealnie skomponowane kolorystycznie produktów do makijażu twarzy i/lub oczu.

Kosmetyki tworzone z Influencerami

Influencer to współczesny lider opinii, który dzięki swojej działalności w Internecie – wpływa na zachowania konsumenckie i opinię swoich odbiorców. Tworzy swoistą społeczność, buduje relacje z obserwatorami i kreuje angażujące treści w obrębie dziedziny, w której się specjalizuje. Marki kosmetyczne bardzo chętnie wprowadzają na rynek produkty, które tworzone są we współpracy z Influencerami działu beauty. Dlaczego? Przede wszystkim tego typu działania za każdym razem gwarantują obustronny sukces. Kosmetyki, na których powstawanie mają wpływ profesjonaliści to produkty, po które chętnie sięgają konsumenci. W takich sytuacjach mają oni pewność, że formuła, konsystencja czy kolorystyka tworzona była w oparciu o wiedzę i doświadczenie twórcy. Dodatkowo, takie produkty powstają w całości pod nadzorem osoby, która jest autorytetem w dziedzinie makijażu. Marka Makeup Revolution bardzo często korzysta z takich rozwiązań, oddając część odpowiedzialności Influencerom. Przykładem tego typu współpracy jest paleta do twarzy Beauty Legacy powstała z udziałem jednej z najpopularniejszych Beauty Guru w Polsce - Maxineczki (zobacz paletę Maxineczki na Cocolita.pl). W ostatnim czasie miała miejsce premiera kosmetyków Natalii Siwiec, która stworzyła własną kolekcję z Revolution Pro (to już druga współpraca znanej Influencerki z tą marką). Z kim tym razem postanowiła stworzyć swoje produkty marka Makeup Revolution?

Glow Kitulca

Katarzyna Kałuska znana jest w przestrzeni internetowej jako Kitulec. W swoich działaniach w mediach społecznościowych specjalizuje się w testowaniu kosmetyków do makijażu twarzy i oczu. Tworzy naprawdę wyjątkowe prace, poleca dobre jakościowo produkty, ocenia ich formuły i konsystencje. Nic więc dziwnego, że szybko zyskała sporą rzeszę fanów. Znana jest z preferowania intensywnego rozświetlenia twarzy, nawet w makijażu dziennym. Co powstało podczas tej współpracy? Między innymi dwie palety zawierające rozświetlacze do twarzy. Pakiet #GLOWKITULCA łączy w sobie paletkę o nazwie Base (zawierającą subtelne rozświetlacze, które mogą stanowić bazę pod kolejne błyszczące produkty) oraz paletę o nazwie Topper (która łączy w sobie formuły uzupełniające i zwiększające efekt rozświetlenia). Intensywny błysk to znak rozpoznawczy Katarzyny – nic więc dziwnego, że w kolekcji znalazły się produkty, które umożliwiają stworzenie prawdziwej tafli na szczytach kości policzkowych oraz w strategicznych miejscach na skórze.

Blend Kitulca

Drugi pakiet zawiera dwie paletki cieni do powiek. #BLENDKITULCA to połączenie cieni o chłodnej i ciepłej tonacji. Obie wersje łączą w sobie po 6 kolorów i umożliwiają stworzenie zarówno dziennego, jak i wieczorowego makijażu oczu. Paletki posiadają wygodne lusterka, są kompaktowe i idealnie sprawdzą się podczas podróży i wyjazdów. Dwie wersje kolorystyczne znajdą swoje zastosowanie w przypadku każdego typu urody. Łatwość rozcierania cieni i wysoki stopień pigmentacji warunkuje szybką i bezproblemową ich aplikację.

Wszystkie paletki są produktami wegańskimi, nie testowanymi na zwierzętach. Marka Makeup Revolution znana jest z tworzenia kosmetyków, które powstają ze znanymi i lubianymi Influencerami. To nie lada gratka nie tylko dla twórców, ale również ich obserwatorów, którzy z niecierpliwością czekają na tego typu premiery.

Artykuł sponsorowany